BM
Hello, I am MeVA. How can I help you?
Talk to MeVA
<  Slide to cancel
I'm listening ...
Click to stop recording
Tanggungjawab terhadap Pelanggan

Tanggungjawab terhadap Pelanggan
Kami menjalankan pelbagai usaha untuk memberikan pengalaman terbaik buat pelanggan untuk memenangi keyakinan pelanggan kami dan meraih kepercayaan mereka terhadap jenama kami.

Kesihatan & Keselamatan Pengguna
  • Program Go-To-Safety-Point di stesen PETRONAS
  • Hadiah ikhlas pemeriksaan keselamatan silinder LPG semasa penghantaran melalui Gas PETRONAS home delivery dan Gas2U

Privasi Maklumat Pelanggan
  • Kawalan ketat ke atas maklumat pengguna di pangkalan data kami dengan pembetulan keselamatan terkini
  • Proses kesediaan pelanggaran data dari penyiasatan kepada penyelesaian sekiranya privasi pelanggan dikompromi

Sokongan dan Penglibatan Pelanggan
  • Promosi yang diambil daripada maklum balas pelanggan. Cth: Morning@Mesra
  • Maklum balas daripada semua saluran komunikasi termasuk panggilan telefon, e-mel, webchat dan media social
Ooops!
Generic Popup