Cases | Deaths | |
---|---|---|
Covid-19 | 7,629 | 115 |
Dengue | 46,621 | 82 |
Layari laman web app.setel.my/mesrarewards untuk mendaftar akaun baharu. Pautkan nombor kad Mesra fizikal anda ke dalam akaun berkenaan. Kesemua mata ganjaran yang telah dikumpulkan di kad Mesra fizikal akan dipamerkan di akaun Mesra digital di dalam aplikasi Setel. Anda kini boleh menebus tawaran hebat menggunakan mata ganjaran Mesra di laman web baharu.
Mata ganjaran Mesra yang telah dikumpul masih tersimpan di dalam akaun, Layari laman web www.mymesra.com.my untuk mendaftar akaun baharu. Pautkan nombor kad Mesra fizikal anda ke dalam akaun berkenaan. Kesemua mata ganjaran yang telah dikumpulkan di kad Mesra fizikal akan dipamerkan di akaun Mesra digital di dalam aplikasi Setel. Anda kini boleh menebus tawaran hebat menggunakan mata ganjaran Mesra di laman web baharu.
Anda masih boleh membuat pembayaran petrol dengan menggunakan kaedah pembayaran sedia kala serta meleretkan kad Mesra fizikal bagi memperoleh mata ganjaran Mesra. Anda juga masih boleh membuat penebusan mata ganjaran Mesra di https://mesrarewards.foryoubiz.com/ sehingga 30 November 2020. Walaubagaimanapun, bermula dari 1 Disember 2020, semua ahli kad Mesra hanya boleh membuat penebusan mata ganjaran Mesra di www.mymesra.com.my
Sekiranya anda sudah biasa membuat bayaran petrol menggunakan wang tunai, anda juga boleh mencuba untuk menambah nilai akaun Setel dengan wang tunai di kaunter PETRONAS. Seterusnya membuat bayaran petrol langsung dari kenderaan tanpa perlu beratur di kaunter lagi.
Bagi pengguna kad kredit, anda kini dapat melakukan pembayaran petrol terus dari aplikasi Setel melalui CardTerus tanpa perlu menambah nilai akaun Setel anda. Anda juga dapat menikmati pulangan wang tunai petrol sehingga 10%* apabila anda membuat pembayaran menggunakan kad kredit yang terpilih dari bank yang mengambil bahagian. Ketahui lebih lanjut di sini, https://www.setel.my/promotions/cardterus/
Sebahagian daripada inisiatif kami untuk memberi pengalaman menarik dan baharu, anda diminta untuk mendaftar semula menggunakan alamat emel dan nombor telefon anda di www.mymesra.com.my
Pelanggan disarankan untuk menggunakan kemudahan "chat" di dalam aplikasi Setel atau emel ke khidmat pelanggan Setel di [email protected]. Selain itu, anda juga boleh menghubungi talian Mesralink di 1300-22-8888
Pelanggan disarankan untuk hanya mendaftar / memautkan satu kad Mesra bagi setiap nombor NRIC. Untuk bantuan lanjut, sila hubungi talian Mesralink di 1300-22-8888.
Jika anda telah mendaftarkan kad Mesra anda, sila hubungi talian Mesralink di 1300-22-8888 untuk memperolehi nombor kad Mesra dan kemudian pautkan nombor kad berkenaan di dalam laman web di www.mymesra.com.my atau aplikasi Setel bermula 1 Disember 2020.
Jika anda tidak mempunyai akaun Setel, anda perlu mendaftar akaun baharu di www.mymesra.com.my. Pautkan nombor kad Mesra fizikal anda di dalam akaun Setel dan kesemua mata ganjaran Mesra akan dipamerkan di dalam akaun digital Mesra di Setel. Anda sekarang boleh membuat penebusan tawaran di dalam laman web baharu.
Jika anda adalah ahli Setel, anda hanya perlu log masuk di www.mymesra.com.my menggunakan alamat emel dan nombor telefon yang telah didaftarkan di Setel. Anda juga boleh menyemak dan menebus tawaran hebat menggunakan mata ganjaran Mesra yang telah dikumpul!
Anda tidak pelu mendaftar semula, anda hanya perlu log-masuk ke www.mymesra.com.my menggunakan alamat emel dan nombor telefon yang telah didaftarkan dengan Setel. Anda jugak boleh menyemak dan menebus tawaran hebat menggunakan mata ganjaran Mesra yang telah dikumpul!
Anda tidak perlu mendaftar semula, anda hanya perlu log masuk ke www.mymesra.com.my menggunakan alamat emel dan nombor telefon yang telah didaftarkan dengan Setel. Anda juga boleh menyemak dan menebus tawaran hebat menggunakan mata ganjaran Mesra yang telah dikumpul!
Layari laman web www.mymesra.com.my untuk mendaftar akaun baharu. Pautkan nombor kad Mesra fizikal anda ke dalam akaun berkenaan. Kesemua mata ganjaran yang telah dikumpulkan di kad Mesra fizikal akan dipamerkan di akaun Mesra digital di dalam aplikasi Setel. Anda sekarang boleh menebus tawaran hebat menggunakan mata ganjaran Mesra di laman web baharu.
Ya, anda boleh melihat kesemua tawaran yang telah ditebus di aplikasi Setel dan di laman web www.mymesra.com.my
Tidak perlu. Di kedai-kedai berkenaan, anda dikehendaki untuk:
1. Buka aplikasi Setel
2. Tekan "Ganjaran", dan pilih "Baucar Saya"
3. Pamerkan kod baucar kepada kedai berkenaan
4 Nikmati ganjaran anda.
Untuk maklumat lanjut, sila layari www.mymesra.com.my
1. Buka aplikasi Setel
2. Tekan "Ganjaran", dan pilih "Baucar Saya"
3. Pamerkan kod baucar kepada kedai berkenaan
4 Nikmati ganjaran anda.
Untuk maklumat lanjut, sila layari www.mymesra.com.my
Anda masih boleh menggunakan baucar berkenaan dengan mengklik bahagian menu "Baucar Saya" "dan seterusnya "Baucar Masa Lalu", anda boleh mencari baucar tersebut dan tunjukkan kod bar yang tertera kepada juruwang untuk diimbas semasa proses penebusan.
Pelanggan dinasihatkan untuk berwaspada sebelum melakukan penebusan. Walaubagaimanapun, jangan khuatir, kebanyakan peniaga masih boleh mengimbas bar kod yg tertera di dalam aplikasi Setel bagi tujuan penebusan walaupun anda secara tidak sengaja meleret butang baucar berkenaan.
Tidak, anda tidak boleh mendapatkan mata ganjaran Mesra kembali. Pelanggan perlu membaca keterangan tawaran dengan teliti sebelum membuat sebarang penebusan. Hubungi khidmat pelanggan kami untuk penjelasan lebih lanjut melalui Chat / e-mel di [email protected]
Anda boleh membuat penebusan di kedai-kedai berkenaan:
1. Buka aplikasi Setel
2. Tekan "Ganjaran", dan pilih "Baucar Saya"
3. Pamerkan kod baucar kepada kedai berkenaan
4 Nikmati ganjaran anda.
Tidak, anda memerlukan akses internet di telefon mudah alih anda bagi menebus baucar di kedai-kedai yang berkenaan.
Tidak, semua baucar tidak boleh dipindah hakmilik.
Pelanggan disarankan untuk menebus baucar sebelum tarikh tamat tempoh. Tiada pemulangan dan penggantian mata ganjaran Mesra.
Pelanggan dikehendaki membaca keterangan baucar dengan teliti sebelum membuat sebarang penebusan. Walaubagaimanapun, terdapat baucar yang memerlukan pelanggan membuat tempahan terlebih dahulu.
Sila hubungi talian Mesralink di 1300-22-8888 untuk membuat laporan atau e-mel ke Setel di [email protected]
Anda boleh mendapatkan bantuan melalui emel kepada [email protected] atau "chat" di https://setelappsupport.zendesk.com/hc/en-us
Daftarkan kad yang tidak didaftarkan di aplikasi Setel atau laman web di www.mymesra.com.my untuk membuat penebusan.
Ya, kesemua mata ganjaran Mesra yang dikumpulkan akan dipamerkan di dalam aplikasi Setel serta merta.
Anda boleh menyemak status akaun di dalam Setel sama ada anda telah memautkan kad Mesra atau menyemak nombor akaun yang tertera sama ada tepat atau tidak. Sekiranya tidak, anda boleh menghubungi kami untuk mendapatkan bantuan lanjut di https://setelappsupport.zendesk.com/hc/en-us
Sekiranya anda mempunyai aplikasi Setel di telefon, anda boleh cuba mengesahkannya dengan log-masuk ke akaun Setel anda. Sekiranya anda belum mendaftar, anda akan diminta untuk mendaftar semula. Sebagai alternatif, anda boleh menghubungi kami untuk mendapatkan bantuan melalui e-mel ke [email protected] atau "chat" di https://setelappsupport.zendesk.com/hc/en-us
Sila dapatkan bantuan dari https://setelappsupport.zendesk.com/hc/en-us
Ya, anda boleh membuat penebusan petrol dan tawaran menggunakan mata ganjaran Mesra menerusi aplikasi Setel.
Ya, anda boleh melihat status baucar didalam aplikasi Setel.
Anda boleh membuat penebusan di Mesra Rewards menggunakan mata ganjaran Mesra sahaja.
Untuk log-masuk, anda hanya perlu menggunakan nombor telefon yang telah berdaftar dengan Setel. Nombor kad Mesra perlu dipautkan di dalam akaun sahaja.
Anda boleh mendapatkan bantuan melalui emel kepada [email protected] atau "chat" di https://setelappsupport.zendesk.com/hc/en-us